Nekad Lindgren | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alleeswe

Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017233621/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alve kajrup

Vad är ditt discord namn? StaXy#5056

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amid Rufo och är 18 år gammal. Han gillar att vara med vänner och spela fotboll. Han har precis flyttat in i denna stad så han har inga vänner just nu. Han vill jobba som antingen polis eller vara kriminell. När Amid var 10 år så dog hans föräldrar i en bilolycka och då blev Amid jätte ledsen. När Amid var 15 så blev han kidnappad och han fick ge 10k till kidnapparna annars så skulle han att dö. Han hade 2 veckor på sig att överlämna dem 10k. Efter en vecka så hade han sparat ihop 10k och så lämnade han över dem till kidnapparna. Efter det så har Amid inte velat vara ute så mycket, han har mest suttit inne och spelat. Men nu när Amid är 18 så kommer han att antingen bli polis eller kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hög nivå på min rp och jag kommer att göra så andra folk får bättre rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sakt har jag hög rp nivå och jag kommer att höja andra personers rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte spelar för de andras vins också så vi kan säga att du är i ett scenario med polisen och att det fångar dig du gör det inte för att vinna du gör det för att båda ska ha en chans att vinna

Hur hittade du Unive? Jag har hittat det från twitch och tiktok samt fått höra av andra att det är en bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka