Accepterad christian10 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

christian10

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? chris17.

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Amid växte upp i en storstad i Turkiet i en familj som kämpade med ekonomiska svårigheter. Han förlorade sin far vid en tidig ålder och blev tvungen att ta på sig ansvaret att stötta sin mor och yngre syskon. Trots de svåra omständigheterna kämpade Amid för att skapa sig en bättre framtid genom att arbeta hårt i skolan och gör allt som krävdes för att göra sin familj stolt.
Trots de prövningar han har gått igenom under sin uppväxt är Amid en väldigt social och trevlig person. Trots att han har känt på sorg och svårigheter är Amid öppen för nya möjligheter och har en önskan att utforska livet och träffa nya vänner för livet. Amid älskar att träffa nya människor och lära känna nya människor. Han ser varje person som en möjlighet att lära sig något nytt. Utöver socialt umgänge gillar Amid att utforska olika kulturer, mat och musik. Han är också intresserad av idrott, särskilt fotboll, och spenderar gärna tid med att spela eller titta på matcher med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa dynamiska och engagerande scenarion genom att agera realistiskt som Amid. Jag kan även bidra med ett otroligt socialt RP då jag gör allt för att efterlikna min karaktär. Sedan bidrar jag också såklart med ett seriöst och realistiskt RP då jag har spelat på andra servar och vet hur man gör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du i olika scenarion inte ska vara självisk, du ska inte alltid försöka vinna varje scenario och tro att du är bäst. Gör du det blir det ingen bra RP nivå, utan du ska försöka göra så att motpartnern får det som hen strävar efter och inte bara tänka på dig själv. Sen ibland är det okej att försöka vinna scenarion åt dig själv, men för att det ska bli så bra som möjligt är det bäst om man spelar för motpartnerns vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. VDM - Du ska inte använda din bill som ett vapen, RDM - Du får ej döda en motpartner utan anledning, COPBAITING- Du försöker medvetet få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ha det har jag. Bland annat från en server som hette Blåstaden, men de la tyvärr ner. Sen har jag testat på lite andra servrar men känner att den här är den rätta.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka