Accepterad Otterkaka | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Otterkaka

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nathanael

Vad är ditt discord namn? apan100 / Otterkaka, det står båda men tror de apan100 på unive dcn

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Amid Azza är en ung och energisk kille på 21 år. Han är en äventyrlig själ med en passion för resor och upptäckter. Med sitt utåtriktade sätt och sin nyfikenhet har Amid alltid varit den som vågar testa nya saker och ta på sig utmaningar. Han älskar att utforska olika kulturer och platser runt om i världen.

Osman Azza, Amid's bror, är en äldre bror som alltid funnits där för Amid. Han är en pålitlig och stödjande person som alltid har haft en stark koppling till sin bror. Osman är en kreativ själ och älskar att uttrycka sig genom konst och musik. Han är också en stor inspirationskälla för Amid och har alltid uppmuntrat honom att följa sina drömmar.

Tillsammans har Amid och Osman upplevt många äventyr. De har rest tillsammans till olika delar av världen och upptäckt nya platser, smaker och kulturer. Deras resor har gett dem möjlighet att växa som individer och stärka deras band som bröder.

Amid och Osman är inte bara bröder, de är också bästa vänner. De delar många intressen och har alltid roligt tillsammans. Oavsett om de utforskar exotiska stränder eller bara njuter av en lugn stund hemma, är deras gemenskap stark och ovärderlig.

Det är Amid och Osman Azza, två bröder som är redo att ta sig an världen och skapa minnen som varar för alltid !

Det Amid ej vet är att hans värld kommer förnedras helt.....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och spännande scenarios, samt Rpar jag inte bara för att att utveckla min karaktärs förmögenhet osv, jag spelar för att alla inklusive mig ska ha så roligt här på unive så möjligt, Alla parter i den sociala rpn samt den lite mer mörkare sidan ska ha roligt med min rp! Jag beter mig alltid men är ej så tråkig så att man aldrig säger något typ och undviker alla regelbrott som finns utan jag rpar med bra flyt så att det kan bli så realistiskt så möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motparten = Det tvärtom i ett scenario t.ex i ett bankrån så är polisen motparten i den kriminella sidan
Jag kan rpa för motpartens vinst för att jag är okej med att förlora i scenarion och börjar inte gråta för att tex man förlora sina saker ig det är bara att acceptera och gå vidare !!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp RDM=random deathmatch VDM = vehicle deathmatch, MetaGaming = att man tar info utanför rpn och andvänder den ingame, Suntförnuft = Att man ska tänka sig för ett extra varv innan man gör det man skulle göra, Det finns ju mer jag kan de är bara att fråga!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har bra erfarnheter inom fivem, rollspel har ägt ett antal servrar och har rpat på servrar som Velo, och Strive och har aldrig fått ett klagomål på min rp!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kopierade från min gamla ansökan eftersom jag skrev fel på några saker! Alltså min ansökan!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka