Nekad lindgr3ntroi | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindgr3ntroi

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LINDGR3N/

Vad är ditt namn i verkligheten? Troi

Vad är ditt discord namn? LINDGR3N#9086

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 40 årig gubbe som heter Leifi Grön som är en svensk finsk som växte upp med en pappa som var polis chef år 2010 och en mamma som var hemma fru i finland . leifi har även en storebror och en storasyster som båda är 38 år gamla. leifi hade det ju inte så svårt att starta sitt liv han kom till vinewood och 5 dagar efter blev leifi polis aspirant och jobbade på hårt och åkte på alla larm och 2 dagar senare blev leifi polis assistent men leifi har ingen stans att bo så han bor på gatan just nu men i fram tiden ska kurt köpa en lägenhet, Men sen lämnade leifi kåren och försöker hitta nytt jobb. Nu jobbar Leifi på monkey club som Bartender.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att Multistaden är en bra server med stor potential, servern har extremt bra scripts och är väldigt välstrukturerad. Jag kommer att bidra med seriösa scenarion samt en skön karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ag är en seriös rp spelare som verkligen tycker om att spela svensk rp. Jag kommer in varje dag och spelar på servern. Jag tror att jag kan tillföra en del roliga scenarion till denna rp server. Jag blev avstängd tidigare vilket gjorde att min WL försvann, och vill nu ansöka om ny WL. när jag är unbannad.

Hur hittade du Multistaden? via kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill själv ha roligt men även kunna bidra till hela servern som en spelare som tar roliga scenarion före pengar och snygga bilar. Jag anser själv att det är meningen med rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar på just nu på servern. Men har spelat på made for sweden förut länge sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka