Accepterad omglillenffs | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omglillenffs

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Omglillen

Vad är ditt födelsedatum? 17 april 1991

Heter du samma på Discord som på Steam?
Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leifi Svensson 48

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Ordentlig, Sprallig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leifi Svensson växte upp i Ålands skärgård i en liten, isolerad by. Hans barndom präglades av ensamhet och hårt arbete, vilket formade honom till en stark men tystlåten man. Efter en personlig kris valde han att lämna sitt gamla liv bakom sig och flytta till staden för att få en nystart. Leifi söker nya vägar i livet, kanske inom lag och ordning eller som småföretagare. Han har ett stort behov av tillhörighet och vill bygga upp något meningsfullt tillsammans med andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en seriös och engagerad RP-stil, där jag fokuserar på realism, karaktärsutveckling och samspel. Jag har tidigare erfarenhet från RP via SAMP och har god förståelse för hur man bygger en trovärdig karaktär med djup. Jag kan bidra med unika karaktärer som tillför något till serverns miljö och dynamik. Dessutom har jag en nordisk dialekt (åländska/finlandssvenska) som ger lite extra färg till rollspelandet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i vissa scenarion låter sin karaktär "förlora" eller hamna i underläge för att främja ett bättre och mer realistiskt rollspel för båda parter. Det är viktigt att inte alltid försöka vinna, utan istället bidra till en dynamisk historia. Ett exempel kan vara att min karaktär grips av polisen efter en biljakt – även om jag kunde försöka fly vidare, så ger det ett bättre RP att ge upp och låta scenariot utvecklas naturligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, exempel på några av serverns vanliga regler är:No Value of Life (NVL): Man måste värdera sitt liv. Du kan inte agera vårdslöst i livshotande situationer.Fear RP: Du måste spela ut rädsla i situationer där det är naturligt att vara rädd, t.ex. vid hot med vapen.Powergaming: Det är förbjudet att tvinga fram handlingar på ett orealistiskt sätt, eller använda systemet till sin fördel på ett oschysst sätt.Metagaming: Användning av OOC-information i IC-sammanhang är förbjudet. Jag är medveten om dessa regler och respekterar dem fullt ut.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte direkt, jag var polis i en RP server på SAMP för 15år sedan och det var jäkligt kul. Nu skulle jag vilja testa en riktig gta5 RP server

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Få mer bakgrund, du kan hitta på en, hur han växte upp skolan/annat liv. Vad han siktar på för jobb osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP?

Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Få mer bakgrund, du kan hitta på en, hur han växte upp skolan/annat liv. Vad han siktar på för jobb osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP?

Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Testade att fylla i lite till =)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka