Nekad Finsken420 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Finsken420

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Andersson

Vad är ditt discord namn? finsken

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Leifi Plomeros född 2004 en finsk man med många mål i livet. Leifi Växte upp i en finlandsvensk by i södra Finland. Uppväxten var svår då han var finlandsvensk så han blev mobbad i lågstadiet. Leifi hade inte så många vänner men i gymnasiet träffade han sin vän kimmo som han började hänga med. Leifi och Kimmo gillade att dricka öl och slåss på helgerna dom brukade även göra små stölder och inbrott. När Han var 20 satt han häktad för mordförsök då han och kimmo skulle driva in en knarkskuld som spårade ur. Leifi hade slagit Mannen lite för hårt med basebollträ i huvet så mannen blev förlamad från midjan neråt. Leifi satt sedan inne 4 år. När Leifi kom ut från kåken började han fundera på hur han skulle göra lätta pengar så han började sälja smuggelsprit. efter 1år av att sälja sprit träffade han en kvinna vid namn Mirva, Mirva och Leifi gifte sig. dom fick 3 barn. En dag kom Leifi hem från krogen då han upptäckte att en annan man var i sängen med hans fru så leifi tog motorsågen och jagade ut mannen ur huset sedan misshandlade han mannen. Nu vill leifi få en ny start i staden Unive där han kan börja om på ny kula och skaffa nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig Finsk karaktär samt många scinarion samt att jag har 2000 timmar av rp så kommer även bidra med en hög rp nivå och försöka lära andra människor rpa bättre som ksk är nya till rp. sedan ksk jag även ansöker till krim så då ksk det blir ett finskt gäng på servern vem vet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex är i ett scinario där jag är underlägsen och vi säger att scinariot skulle bli mycket bättre om jag förlorade scinariot för att göra hela scinariot bättre så förlorar jag scinariot med flit så att scinariot blir serigösare och så slipper man supportärenden och regelbrott samt att det höjjer rp nivån på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. t.ex det här med att vara diskret som kriminell tycker det är en bra regel det gör rpn mycke mer realistisk. och sen att inte provocera andra för att skapa konflikter eller bråk det är en bra regel. sen att man inte får döda ngn i personrån. man får heller inte sälja ingmaesaker för irl pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag anser mig själv ha väldigt mycke erfarnenhet då jag har rpat som de mesta man kan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 19 och bor i finalnd har även några polare här på servern som jag känner irl

• Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka