Nekad LimpenOlsson1 | Medlem ansökning [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LimpenOlsson1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Olsson

Vad är ditt discord namn? Limpen#1855

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år och heter Linus Georgsson, ända familjemedlemen är lillebror Elias som är 20 år. Annars är det bara nära vänner med kriminell bakgrund. Karaktären är en snäll människa som hamnat i lite fel sidospår eftersom hans Mamma var Missbrukare och pappan sitter inne på livstid efter ett mord på en älskarinna. Karaktären älskar att tjäna pengar han vill bli den största. Han har tidigare testat jobbat som byggare och hos DHL. Men framtidsplanen är att gå med i ett gäng..! Men i dagens läge siktar karaktären på att bli springpojk som en start i ett kriminellt gäng för att senare kunna jobba sig mer och mer upp i gänget. någon dag kanske karaktären är President i ett kriminellt gäng!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Få alla i staden att känna sig välkomna, hjälpa nya som gamla med hjälp om dom behöver det. Va en trygg punkt för alla som kommer lära känna mig som person. Sen har jag några framtidsplaner inom gäng med ett par polare som kommer bli dunder och kommer nog gynna staden med något possitivt. RP ska va för alla och man s

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kanske inte ska vinna hela tiden utan kanske ge sig någongång och Att låta andra spelare vinna för att det ska bli kul för alla.

Hur hittade du Unive? Många polare som tipsat mig om Unive och det är riktigt kul och spänande varje gång man loggar in.

Vidare till muntlig intervju, du har 24 timmar på dig att ta din intervju!

Tillbaka