Accepterad Invasionboy | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Invasionboy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Stiff

Vad är ditt discord namn? Stiff.The.Gift

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Glenn Strömming 39år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Opportunist, ålderskris, go gubbe.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nyskild 2 barns pappa från Göteborg. Exfrun har tagit barnen och flyttat in till sin nya stenrika kille och ljugit inför föräldrarätten och sagt att jag inte är lämpad som vårdnadshavare på grund av att jag hänger med yngre folk. Det nystades ju upp att jag hade en affär med ett par yngre tjejer och att jag handlade en svindyr bil på kredit av ett ökänt gäng som jag inte kunde betala tillbaka. Det senare har gjort att jag har fått fly från Göteborg. Men nu är det nya tag som gäller, att ge mig ut i världen igen och göra det jag inte har kunnat sen jag var ung och fri.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med att bygga relationer och utvecklas med andra karaktärer och vara delaktig i att skapa senarior tillsammans med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att på ett så naturligt och verklighetstroget sätt inte ge eller ta fördel i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? § 4.1 - Grundregler, e. Metagaming man får inte använda sig av information som karaktären uppenbarligen inte vet om. § 4.2 - Din karaktär e. döden om karaktären dör så gäller 12 timmars regeln, man får inte spela karaktären igen på 12 timmar. Vid självmord eller ren avrättning tas karaktären bort och staff beslutar om karaktären permanent ska försvinna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Sökte tidigare, men min dator kraschade. Den är nu fixad! Jag är med i ett teatersällskap på fritiden och vill skapa min egna karaktär här och spela teater även hemma.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka