Nekad LimpenOlsson1 | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LimpenOlsson1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Olsson

Vad är ditt discord namn? Limpen#1855

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Georgsson född 1999-12-09 alltså 23 år gammal kommer ifrån en liten by utanför Borlänge som heter Ornäs, Linus har tidigare jobbat som byggare och inom DHL. Linus är ensamt barn i en familj med endast mamman som sitter inne för tillfället på behandlingshem på grund av sina missbruk. Pappan gick bort för några år sedan i en bilolycka... Linus mår verkligen dåligt av sin pappas bortgång och har kommit in på helt fel sidospår och börjat att missbruka.
Linus intressen är bilar och fotboll, bil intresset kommer ifrån pappan som hade många snabba lyxbilar.
forbollen har Linus spelat sen han var liten, favorit laget är Real Madrid.
Linus har nydligen börjat umgås med Elias och Joe som snabbt fått in han på det kriminella sättet att tänka och utföra olika handlingar.
Linus vill gå med i ett kriminellt gäng, men han vill börja i gänget som springis för att tjäna pengar och skapa kontakter.
Framtidsplanen är att bli president i ett gäng och kunna styra sina egna gubbar. Linus är en väldigt lugn och bra ledare som verkligen jobbar stenhårt och vill alltid att kollegorna ska ha han nära till hands och kunna lita på han till hundra procent.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med grym RP och Få alla i staden att känna sig välkomna, hjälpa nya som gamla med hjälp om dom behöver det. Va en trygg punkt för alla som kommer lära känna mig som person. Sen har jag några framtidsplaner inom gäng med ett par polare som kommer bli dunder och kommer nog gynna staden med något possitivt. Och RP ska vara för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska alltid ha roligt och vinna för sin egna skull, Det innebär att man till exempel inte ska använda supersnabba bilar för att vinna. Det ska vara jämnt och lika roligt för båda parterna så man måste ge sig någon gång och låta andra spelare vinna någon gång för att det ska blir roligare RP

Hur hittade du Unive? Många polare som tipsat mig om Unive och det är riktigt kul och spänande varje gång man loggar in.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka