Accepterad Limpan69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan69

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198361128708/

Ditt Hex-ID: 110000117e4af04

Vad är din discord tagg? Reflex#9172

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: indianhomemadepistol6329improguns-660x501.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slår någon som hetsar sönder och skriker på mig, jag personligen tycker att han i såna fall ska få ban istället det går inte att få in bild

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis va på piren och skulle parkera in vår bil. Då kommer en kille på fyrhjuling och hetas han skriker flytta din bil och börjar hetsa sönder . Jag och min kompis reagerar på detta och jag slår han en gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker att jag inte gjorde nåt fel för denna killen hetsa mot mig och min kompis skrek och höll på tyckte faktiskt att han förtjänade smällen .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, senaste var att jag glömde ta av mig min mask på torget jag har lärt mig nu att man kan inte ha mask någon stans på ett allmänt ställe.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde inte ha slåt han men han hetsade jätte mycket och sa att han skulle slå mig så jag slog han en gång min kompis skyddade mig när detta hände och han fick ta ett slag eller två från detta scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man tydligen inte kan slå någon en gång för att människan hetsar och slår en gång på mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag fattar och accepterar allt i era regler 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka