Ban-referens
fivem-avgasen-adj3 — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: pittar polisen, sedan skjuter mot polisen när det inte är sista utväg
Bannad av: Alec
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag åkte efter en kille som skjutit emot mig, efter en stund stannar han sin bil och hoppar ut då åker jag sedan i ryggen på honom och skjuter. Vad jag inte visste så var polisen bakom mig och började följa efter mig, jag hör dom kalla på andra kolegor i radion så jag blir stressad eftersom jag inte hade bästa bilen och hade inte haft sån stor chans. jag tänker då att jag skjuter polisens däck innan massa andra poliser kommer. Vilket funkade jag kom där ifrån utan att döda någon eller sådant.
sen det när jag pitta dom var ej med min mening hoppas ni kan lita på mig, inte så smart för mig att pitta när jag känner att min bil börjar går sönder.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar för det jag blev bannad för och det kommer inte hända igen. jag har tagit åt mig av det jag gjorde och ser samtliga felen
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att jag kan dra ut på scnarios längre så alla som är med har roligt. försöka åka iväg istället för att skjuta däcken direkt och bara skjuta i verkligen sista utvägen
Varför ska vi ge dig en till chans? för jag har tagit åt mig av min ban och tycker jag förtjänar en till chans pågrund av att jag kan rpa bra jag var bara trött där och då klockan var sent ville inte åka in i fängelset
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%