Ban-referens
fivem-avgasen-adj3 — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: pittar polisen, sedan skjuter mot polisen när det inte är sista utväg
Bannad av: Alec
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag åker efter en kille som skjutit emot mig, efter en stund stannar han och hoppar ut då hoppar jag ut ur min bil i ryggen och skjuter emot honom han är buggad för mig och sen bara försvinner med hans bil. jag kollar bak direkt efter och ser att polisen är efter mig, min bil går dåligt toppar typ 200 och dom kallar på förstärkning. när jag råka pitta dom så körde jag inte in i dom men de va dsync så dom ligger snett framför mig och jag kör för att dom ska vända sig om. efter det hoppar jag ut och skjuter polisens däck för att komma iväg från dom och det lyckas jag med sen gömmer jag mig så jag inte blir gripen.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja det gör jag verkligen
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att dra ut på det mer med poliser så det är kul för båda parter
Varför ska vi ge dig en till chans? jag var väldigt stressad och kommer ta åt mig av bannen så det ej ska ske igen
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja