Nekad LIL. Tjay | Beslut Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LIL. Tjay

Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Ditt discord namn: ac.traxzz

Ditt Hex-ID: 110000160c52eeb

Vad för typ av beslut gäller det? Min prisupphöjning

Vem/vilka tog beslutet? ludde och massa andra krim ansvariga

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag använde våld och sköt i första utväg istället för att ta mig därifrån vilket jag hade kunnat göra iställer för att skjuta.

Hur är beslutet felaktigt? Skulle inte säga att det var felaktigt men de kan inte ha varit 100% rätt beslut då att de kör in i en aktiv skottlosstning så väljer jag såklart att skjuta de eftersom att de hade skjutit mot oss. Jag tror också att det är lite såhär att ni ej såg så mycket vi sköt innan det och sen att de kör in i skottscenariot så får de ändå skylla sig själva att de körde in i den därmed såg ni att han också höll i en medvetslös kropp som de förmodligen hade plockat upp från skottlostningen och kört ifrån men sedan träffar på mig som dödar en av dem. Men om man tänker såhär att en gäng grupp har börjat skjuta mot oss eftersom att vi har krig och vi skjuter tillbaka efter 1-2 mintuter kör dom förbi exakt där jag har skjutit och alla andra. Då väljer jag såklart att skjuta tillbaka mot de men de såg lite konstigt ut att jag inte sköt direkt, de tog lite tid för mig att skjuta då jag inte hade vapnet uppe så jag tog upp vapnet och sköt vilket ni måste förstå att jag gör då att de hade dödat flera av mina vänner och medlemmar i gänget såklart man vill att de ska dö för att man ska inte komma undan levandes om man dödar andra man känner de måste ni förstå. Det är iallafall hur jag ser de på. Men jag fattar att ni valde de beslutet för att jag sköt i sista utväg och det har jag lärt mig nu till 110%. Jag vill bara ha de kul och spela på unive då jag har ägnat väldigt mycke på ett sådant spel vilket jag verkigen inte ångrar. Det ända jag vill att jag inte har prisökning på min krim så att jag kan köpa upp min krim samma sekund som jag fått ner ökningen. Hoppas verkligen att jag kan få denna chansen för unive är verkligen så kul. De har liksom bokstavligen varit mitt andra liv när jag inte är ute osv. Hoppas verkligen besluts överklagan blir accepterad för jag gillar verkligen detta spelet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kP75pnrgzzoTI5LPN?invite=cr-MSw5czIsMTgwMzc1MjUz&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Om jag får denna chansen så lovar jag, handen på hjärtat att de inte ska ske igen och kommer alltid försöka utveckla min rp i sådana scenarion.

Tillbaka