Nekad Etismats | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Ditt discord namn: etismats

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? Berra

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag fick 15 poäng. En person hade börjat skjuta på mig utan någon anledning men jag hann fly och åka iväg. 1 minut senare ser jag han tanka vid bensinmacken i sandy brevid coop butiken så jag åker runt och ställer mig bakom coop butiken och skjuter honom medan han tankar. Innan jag hinner skjuta börjar han rikta på mig så jag sköt honom.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt eftersom regelbrottet gav 3.75 poäng som gjorde att ja precis fick indragen krim samt att de enligt mig är lågt att säga att ja sköt för nära polistationen när jag skjuter vid bensinmacken. Enligt Berra fick jag extra 0.75p pågrund av min historik men under den tidspunkten var jag grön och hade haft samma krim sedan november förra året. Jag tycker verkligen inte jag borde få indragen kriminell roll för att ja skjuter för nära polistationen jag hade förstått ifall man skjuter precis utanför men jag var flera hundra meter bort gömd i en gränd och sköt. Mina tidigare poäng är egentligen felaktiga med jag har pratat med han som tog beslutet och han tycker i efterhand också att de poängen var felaktiga så egentligen borde jag itne fått indertagen krim alls. I alla fall tycker jag att detta beslutet som ledde till indragen krim borde ses över jag förstår att man inte ska skjuta vid polisstationen men komigen jag var i en gränd flera hundra meter bort jag tycker inte man ska sjunka så lågt en muntlig varning hade räckt. Samt är de inte mitt fel att han skjuter på mig och sen åker till en greenzone som ni kallar de, jag kan inter styra över att han åker till den bensinmacken efter han har skjutit och jag tror att han inte visster själv att de var för nära polistationen utan att han ville bara ha ress. Han skriver till mig efter att han bara hoppade support för att jag tydligen fick hans polare bannad som jag tycker att man inte ska göra. Jag är trött på påhittade regler.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mwuLgzr6lFk8O7vVH?invite=cr-MSx2a0EsMTI5OTMxMTE&v=36

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Visste inte om jag skulle göra beslut eller åtgärds överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka