Nekad lil pillow | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil pillow

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125979645/

Ditt Hex-ID: steam:1100001457b61fd

Vad är din discord tagg? 1.lilpillow

Vem var det som bannade dig? philip

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: klaksko ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har varit bannad ett längre tag nu över när flesta av alla gjorde terror dåd sen kom det fram nån till mig samma dag och kalla mig busunge och liknande så jag började skjuta lite på dom sen blev jag bannad för terror dåd men jag snackade med staffen som bannade och han och jag kom fram att det va felaktig och han skulle unbanna men då hade då philip gått in och ändrat till en klaksko ban så då skrev han till philip men jag blev hyfsat sur så jag lämmnade alla dcs och la utt ett montage och då blev jag bannad för montage men nu för kanske en månad sedan skulle jag kolla om bannen kvarlåg då såg jag att den hade ändrats till en klaksko ban utan andledning så jag vet inte riktig varför jag är bannad tror för jag la utt montage. Och jag har såklart raderat alla montages som log ute

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså har varit bannad ett längre tid så jag tar bara när allt började typ. det var den tagen tvär mycke folk gjorde terror dåd och liknande och då åkte jag i min bil sen kom det fram nån till mig som började kalla mig saker som busunge och liknande så jag åkte bort och sen började jag smälla mot dom som jag vet såklart va jätte fel ljust då men det var mycket som hade hänt den dagen men så var det en staff som speccade och såg att jag skotta så han valde att banna mig. det är vad som gjorde att allt började

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. var bannad för terror dåd(den va delvis felaktig) men montage va inte felaktiv och det jag stå för och säga att det va fel att lägga ut montage jag skulle bara ha väntat och se om jag skulle fåt unban eller inte. men nu min klaksko ban kan jag int säga något för då jag inte vet vad den är för

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. innan allt detta så hade jag aldrig blivit bannad detta är min första ban och jag spelade och maina unive i över ett år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara vänta och kolla vet inte riktigt men det känns lite för att många som gjorde faktist terror dåd har blivit unbannade men jag som knappt gjort något får aldrig unban har gjort ett flertal unban ansökan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

vene varför det står busunge när jag ska redigera så står det som jag skrev

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka