Nekad lil pillow | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil pillow

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125979645/

Ditt Hex-ID: steam:1100001457b61fd

Vad är din discord tagg? 1.lilpillow

Vem var det som bannade dig? ICE

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag la utt ett montage efter jag hade blivit p bannad felaktiv när denna terrordåd vågen hände trodde jag inte skulle bli unbannad men hade tydligen blivit unbannad när jag la utt dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hade blivit bannad för terror dåd fekaltigt skulle få unban för det var inte det men då hade philip personligen bannat mig men då så jag fick jag unban när jag la utt dom och ja utt det för att jag trodde jag aldrig skulle få unban men har taggit bort alla montages

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. min montage ban är inte felaktig men terråd dåd va felaktig och jag kan tyvär säga att jag skrev i mitt montage att jag skulle göra terror dåd för att jag va tbär lack för det jag var bannad för men det var inget jag igentligen skulle göra och skulle aldriga ens tänkta göra de spelade i unive i över ett år med påriktigt 0 bans. så vet inte varför jag skulle göra något sådant.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit banad förut detta är min första ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara vänta på att bli unbannad och inte lägga ut montage och inte vara så dum att skriva i montage att jag skulle göra det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ha tålamod och tänkta på vad jag skriver

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka