Accepterad Lil crisp | Medlem ansökning (raggee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil crisp

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anders

Vad är ditt discord namn? Lil fadudi#1544

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thedor Ivanov och är 21 år gammal och han lever med sin brosha som heter Marko Ivanov, dom båda kommer ifrån bulgarien Samokov. Dom levde ett tufft liv i bulgarien då deras föräldrar dog när dom var unga av en drunk driver. När Theodor och hans brosha nu samlat upp pengar för att kunna flytta till Unive kom det lite problem, Eftersom dom inte har pass eller något vidare så kommer dom behöva stanna kvar och ansöka om det. Thedor känner sig ganska ledsen när han är ensam då han har varit det väldigt länge för att hans brosha har alltid varit och jobbat när han var liten, och han föräldrar dog tidigt i hans liv. Men när han är med sin bror Marko Ivanov så känner han sig bra. Hans intressa är att hjälpa personer som behöver nöd så att inte mer folk behöver känna sig så som han var när han var liten. Därför tänker Thedor bli polis när han har flyttat in i staden med sin bror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att skapa bra utvecklade scenarion som kan leda till ett bra rp för alla inblandade. Det är viktigt att inte spela för makt eller pengar utan att alla ska ha roligt under de olika scenarion och mitt mål är att komma så långt som möjligt i mitt rp och att träffa massa nya vänner och på en bra arbetsplats.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Se till att alla som är med i ett scenario är glada så man inte ska spela hjälte på typ ett bankrån utan man ska roleplaya så alla blir glada. Man ser helt enkelt till att motparten även har kul i rollspelen som sker och tänker på allas bästa i mån av roleplaying.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom vänner och från fivem Listan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka