Accepterad Lil Slicky | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Slicky

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Lil Slicky#3783

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kero Linternational, 19 År gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Målmedveten, driven och utåtriktad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kero Linternational växte upp i en mångkulturell förort där han snabbt lärde sig att navigera genom de olika sociala skikten. Med en äldre bror som var inblandad i den kriminella världen fick Kero tidigt se både de mörka och ljusa sidorna av samhället. Trots det valde han att fokusera på utbildning och personlig utveckling. Han var alltid den som stod i centrum på fester och skolaktiviteter tack vare sin utåtriktade personlighet och sitt smittsamma leende. Vid 19 års ålder, med ett diplom i företagsekonomi från en ansedd högskola, bestämde han sig för att använda sina kunskaper och kontakter för att skapa något eget. Framtidsplaner: Kero har alltid haft en passion för bilar och drömmer om att bli en framgångsrik bilförsäljare. Han ser bilförsäljning som mer än bara ett jobb; för honom handlar det om att skapa relationer och förse människor med något som verkligen betyder något för dem. Kero planerar att starta sin egen bilfirma där han kan erbjuda ett brett sortiment av både nya och begagnade bilar. På kort sikt strävar Kero efter att bygga upp en lojal kundkrets genom att erbjuda personlig service och ett starkt fokus på kundnöjdhet. Han vill bli känd som den bilförsäljare som man alltid kan lita på. På lång sikt hoppas han att expandera sitt företag till flera platser och bli en ledande figur inom bilbranschen i sin stad. Dessutom är han fast besluten att använda sina affärsframgångar för att stödja sin familj och skapa möjligheter för ungdomar i sin förort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa kontakter, Påverka servern i rätt riktning som då skulle vara att RPa seriöst och bli en del av samhället då jag är bra på att anpassa mig efter miljön runt om kring mig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man i alla scenarion inte ska vinna, utan att man ibland ska ge upp, eller låta motparten vinna pågrund av att skapa mer realistisk rp, Man ska även stödja en annan persons berättelse för att göra rollspelet mer realistiskt. Man ska inte vara rädd för att låta sin karaktär misslyckas eller vara i underläga i vissa scenarion då det kan skapa dramatiska och roliga scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna inna då jag inte var medveten om alla regler men nu har jag koll.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Death Match, Detta är när du dödar någon utan orsak, man får heller inte döda folk mitt på gatan i staden där folk ser tex för det skapar ett väldigt orealistiskt scenario som kan uppmuntra andra till att gå med. VDM - samma fast att man kör över någon med en bil eller dödar någon med hjälp av ett fordon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem innan. Hade Krim, 4 Butiker, 5 Importer. Detta var ett tag sedan så nu är ju allt borta men har en del erfarenhet

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Har suttit i totalt 6 timmar o väntat under dessa 47 timmar. Har 1 timme kvar, Någon som kna hjälpa mig kanske

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka