Nekad Lightborn | Chef-jobb ansökan | Nekad | FUPPE |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lightborn

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Lightborn#6430

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 3 månader ungefär

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att aktiviteten och attraktiviteten hos jobbet ökar. Kommer kämpa för att öka antalet anställda på jobbet och försöka driva fram jobbet på ett positivt sätt. Kommer kämpa för att skapa en god arbetsmoral hos mina anställda och se till att de har en härlig tid på jobbet. Kommer även ta hand om saker som sker och inte bara låta det ligga, utan försöka återgärda saker så snabbt som möjligt. Jag ska försöka driva fram jobbet på flera andra sätt som att försöka eliminera allt form av lallande inom arbetet. Givetvis är det tillåtet att ha roligt och skoja, men det finns en viss gräns. Ska även jobba för att eliminera all form av mobbing inom yrket. Alla ska må bra och ha det roligt. Jag kommer även att försöka bidra till så mycket rp jag har tid för för jobbet och kommer försöka svara på alla frågor som kommer upp angående arbetet. Ska även försöka utveckla jobbet genom att göra det roligare på flera sätt, exempelvis genom att kanske försöka utveckla sättet att göra pizzerian eller försöka utveckla scriptet på olika sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väl inte speciellt mycket erfarenheter inom detta jobbet inom spelet. Men när jag bland annat hade prao i åttan var jag på en pizzeria och praoade och tyckte det var roligt. Är även rätt intresserad när det gäller matlagning och är rätt duktig på det. Jag har även erfarenheter inom sjukvården där jag har varit rätt högt uppsatt samt har jag arbetat lite inom polisen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara så aktiv som möjligt. Timmarna kommer att variera på grund av mina träningar på vardagarna samt läxor. Men jag är alltid tillgänglig på discord där jag kan svara på frågor/ skriva med mina anställda under dagarna när jag ej är inne på datorn. Men på helgerna kommer jag kunna vara som mest aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka