Ej Antagen 1k.Zippy | Chef-jobb ansökan [GS Pizzeria]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1k.Zippy

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Grove street pizzeria Chef

Vad heter du i verkligheten? Sigge

Vad är ditt användarnamn på discord? 1k.Zippy-Zippy

Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2010

När fick du medlemskap på Unive? vet inte exakt ca 1-2v sedan

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har väldigt mycket erfarenheter då jag har jobbat som sjukvården förr och nu jobbar jag på skyclub sedan har jag jobbat på grove street förut kan väldigt mycket då min morfar äger en egen pizzeria så jag brukar vara där iband och hjälpa han

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? göra pizzerian mycket aktiv ta in aktiva anställda och fixa upp pizerian göra den aktiv så fler och fler kommer sedan skapa sammarbete med andra företag för att bygga upp

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? på vardagar ca 4-6h helger ca 8-12h kommer försöka vara mycket aktiv i detta jobb och bygga upp det

Har du läst våra grundregler? Ja

Hej!
Vi vill att du utvecklar alla dina svar innan vi kan göra en bedömning
Mvh,
Jobbansvariga.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? göra pizzerian mycket aktiv ta in aktiva anställda och fixa upp pizerian göra den aktiv så fler och fler kommer sedan skapa sammarbete med andra företag för att bygga upp
senare så kommer om när jag blir chef kommer jag kicka alla från panelen och då ska jag ta återanställning och sen ta riktiga intervjuer och dom som är inaktiva för mycket ryka er ut från detta jobbet med huvudföre för jag kommer ej ha nån tolerans om inaktivitet

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? göra pizzerian mycket aktiv ta in aktiva anställda och fixa upp pizerian göra den aktiv så fler och fler kommer sedan skapa sammarbete med andra företag för att bygga upp jag kommer ta in massa som kan jobbet bra jag kommer ta seriösa interjuver och göra pizzerian mycket aktiv dagligen jag kommer bygga pizzerian seriös

Vidare till intervju!
Du har 48h på dig att ta intervjun, innan den automatiskt nekas
Mvh,
Jobbansvariga.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka