Ej Antagen License | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

License

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
109
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? real_license

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag vill prova nytt och mitt lilla mål i huvudet e att bli staff i framtiden så att medlemskap ansvarig kommer vara bra start för mig att lära mig allt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer sköta mitt jobb och jag kommer vara jätte aktiv och jag kommer hjälpa dom som behöver hjälp med något.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt man ska vara snäll mot dom och hantera dom bra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska sköta sig och bidra bra roll spel ig och till andra medlemar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ska ha bra aktivitet och bra rp och att man ska kunna våra regler som vi har på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Arbeta aktivt för att både behålla nuvarande medlemmar och de nya så att de nya medlemar har det roligt och inte lalla eller trolla andra medlemar på serven.

Hur ser din aktivitetet ut? ag kommer vara mycket aktiv 3 timmar per dag eller mer och om de behövs att jag ska gå in och fiksa något kommer jag allltid göra det till o med om jag inte kan så kommer jag fiksa tid för att hjälpa någon eller nåt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka