Accepterad liant0n3 | Sjukvården Ansökan [Snagg123]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Ange ditt födelsedatum: 19 Maj 2008

Vad heter du på discord? Ant0n#9422

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 106 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? På vardagar kommer jag vara aktiv runt 14:00 - 21:30. På helger/lov kommer jag vara aktiv runt 09:00 - 01:00

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne runt 2-8 timmar per dag

Hur många timmar har du på FiveM? 106 timmar

Vad heter du? Martin Åkesson

Hur gammal är du? 25

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att jag vill hjälpa folk i staden. Jag vill se till att alla får den vård de behöver. Jag tycker det är jätte kul att göra nytta för staden. På mitt förra jobb var jag polis så jag kan radiodisciplin och allt annat.

Varför ska just du bli anställd? Jag ska bli anställd för att jag kommer göra väldigt mycket nytta i staden. Med mig i tjänst så kan ni räkna med att många kommer få all vård de behöver. Jag är väldigt bra på att samarbeta mde mina kollegor samt andra personer. Jag tycker att det inte finns tillräckligt med sjukvårdare i staden så därför vill jag bli anställd och hjälpa till med sjukvårdens utveckling inom staden.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Inom själva rädda liv grejen så har jag lite erfarenhet då jag har räddat två av mina kollegor genom att hålla de vid liv tills sjukvården kommer till platsen. Jag vet hur man gör HLR och jag kan rätt så mycket inom liv räddning. Jag vet vad jag kommer träffa på inom yrket.

Berätta vad HLR är för någonting HLR eller hjärt och lungräddning är när man ger individen 30 kompressioner och 2 inblåsningar.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är att man inte ska tramsa runt i radion. Man ska vara rakt på sak och vara kortfattad.

Har du några andra frågor? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka