Nekad LiamOnw | Ban Överklagan [suecia-gevalia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LiamOnw

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199383828081/

Ditt Hex-ID: steam:110000154d9d671

Vad är din discord tagg? liamonw

Vem var det som bannade dig? Sueciagevalia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-16 021646.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De missförstod.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och prata med mina vänner och de började säga att jag hade skulder och då frågade jag hur jag kunde betala de utan pengar. Han sa att jag kunde hjälpa de med ett rån och då sa jag att inte är kriminell men vet ej om han hörde för att tog mig som gissla och körde till klädbutik för att byta kläder. Sedan så körde de till ett garage och bad mig ta ut min truck. De sa åt mig att ställa mig lite längre bort och de sa att jag skulle komma när poliser kommer. Jag åkte ditt men då så bad de mig att komma ned att förhandla. Jag var stressad och gjorde det. Sedan så fick vi fri passage och ingen h1aoch då åkte vi och de bad mig att köra. Jag har sett på era tiktoks att de springer från poliser och jag tror att det är okej då. Jag kör från polis och sedan dör bilen och jag flyr för fots.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att jag var tvungen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vdm. Aldrig gjort igen sedan dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska göra så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yee

Tillbaka