Nekad Fredde | Beslut Överklagan [suecia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fredde

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Ditt discord namn: real.fredde

Ditt Hex-ID: steam:11000016fd25293

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller och 15 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? skip_02

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag anslöt mig till humane labs med Bosse Bergsson som är min kollega. Vi åkte till humane labs och såg totalt kaos där. 70% av våra kollegor var nere, jag sprang då runt med en pepparsprej då jag inte hade något vapen. Sen kom en kollega och sa "Är du dum i huvudet, varför går du runt med pepparsprej" Jag svarade att jag inte hade vapen då jag var polis studerande, han sa det här är en nödvänlig situation du får låna ett vapen sen ska du ge tillbaka den till mig. Jag sprang runt och försökte hjälpa kollegor då sköt jag ner en grabb som skött ner en kollega. Sen skriver mokandez ingen ooc och mokandez är min vän brukar alltid skoja med han. Sen efter siktade jag mot en person och då blir jag sönder headshotat och då misstänker jag att det var en fuskare då hoppar jag support med klipp och visar de det. De misstänker också att han är en fuskare då lämna jag support och går in i fivem och anser att jag är bannad. Förlåt för mina kläder Lovar fixa det, alla personer gör fel.😓

Hur är beslutet felaktigt? Asså ja och nej. Förstår min ban endå. För jag gick runt med keps som polis vilket inte är okej, sedan tog jag ett vapen som polis studerande vilket var jätte dumt men en kollega sa att det var en nödvänligt situation och jag behövde använda något vapen. Men det med hets i ooc Jag och mokandez är bra vänner vi brukar ofta skoja om sånt men förstår att man inte ska skriva sånt i ooc. Lovar att fixa mina kläder och aldrig göra om det, men jag blev nyss polis vet inte många regler och sånt försöker lära mig liksom. Men det var bara ett ord asså det var inte något grovt jag sa ber om ursäkt ibland brukar det bara komma ut. 😔

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Han hade ingen bevis på min ban han banna mig och fick inte heller see beviset helt sjukt att jag blir bannad för de. De indragen polis jobb igentligen plus jag är ny polis jag behöver ju lära mig reglerna långsamt men nej han väljer ta direkt hårda återgärder utan att ens varna mig eller snacka med mig. Plus han är inte ens staff och bannar mig. Skulle Toris eller Philip ta min beslut överklaga?

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka