Accepterad tjo0mannen | Ban Överklagan (Suecia)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tjo0mannen

Medlem
Meddelanden
564
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199658714867/

Ditt Hex-ID: 1100001653c46f3

Vad är din discord tagg? tjo0mannen

Vem var det som bannade dig? suecia

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt mott fel bilar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi patrulla normalt sen hör vi att de skjuts så vi körde till platsen och efter det ser ví att folk satte o sköt på varandra då hoppa vi ut o sköt dem normalt men efter det så körde många bilar runt platsen då sköt jag på dem för att det vart lite kaos och jag tänkte it så mke innan jag skör och det vart fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ej felaktigt suecia gjorde rätt o banna mig men i den stunden så blev det så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för bug abuse då jag ej visste att det vart en bugg men efter de så gjorde jag ej om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka innan jag skjuter och tänka på att jag RP polis o inte krim

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Tillbaka