Accepterad LIAMO1337 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liamo1337/

Ditt Hex-ID: 110000143cfaaa3 (Hex)

Vad är din discord tagg? liamotheking

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-01 174057.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett misstag och startade ett fusk på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i gänghuset med ett fåtal av mina gängmedlemmar, sedan ville jag se ifall ett fusk som jag visste många körde fungerade och isåfall om det gjorde det skickat in det så jag gjorde det lockade på min kompis sen stängde av det direkt. Sedan ber ludde mig hoppa ledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig den är placerad 100% korrekt men jag ber om en andra chans dels för jag gjorde ett misstag och för att jag inte hade fusket igång i mer än 30 sekunder. Så jag har inte förstört någons rp genom att ha dett fusket igång i 30 sekunder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivigt bannad tidigare för mestadels saker jag gjort när jag började rpa och lite annat felaktigt med. Men jag har lärt mig av alla mina bans även denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat skicka fusket till nån högre uppsatt och bett dem testa det eller frågat om lov att testta det själv men jag gjorde inget av dessa och jag ångrar det grovt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte testa saker utan lov och att inte ens ladda ner fusk på datorn över huvud taget men jag ber om en andra chans för jag har inte suttit och spelat med aimbot som det vore en lall server utan jag hade på det i ca 30 sekunder sedan stängde jag av det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja och jag ber om ursäkt o hoppas ni kan överväga att ge mig en andra chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka