Nekad baagaaarn | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

baagaaarn

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 950 — Tredjepartsprogram
Anledning: fubb
Personal: Alec
Datum: 2026-05-16
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Okej så det var såhär, Jag satt och snackade med några polare i krim dcn och bara snacka skit och då kommer Alec in i vcn och frågar vad vi gör, Sedan drar han in mig i krim support och ber mig visa min skärm och att ja inte fick stänga ner mitt spel. Jag börjar visa min skärm och han skickar en pc check sak så han ser om jag har fusk, Han hittar då ett fivem fusk han kunde inte visa vilket fivem fusk det var eller kollade om jag hade ett aktivt fusk på min dator och jag kan säga såhär att det fusket var från 2023 när jag inte spelade på servern och det var ett gratis fusk och vilken dum person skulle använda ett gratis fusk på en så stor server där man lagt ca 2000kr på. Aa men han hittar det fusket och ja säger att ja inte ens visste att det fanns på min dator och att det var jätte längesedan och han säger att det inte spelar någon roll och det förstår jag man kan inte lita på en person bara sådär helt förståligt, Och så fick ja förklara att det var ett gammalt fusk men sen gav han mig det sämsta beskedet ja nånsin fått på unive att jag kommer bli bannad och blacklistad från servern, Unive är mycket för mig ja spelade dagligen 5-10 timmar varje dag och hade så sjukt kul med alla fina personer på servern och all rolig och social rp. Har haft så sjukt tråkig dessa 3 veckor och saknar servern så otroligt mycket.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag och jag vill bara be om ursäkt över det som har hänt och jag är sjukt ledsen över detta och jag kan lova och svära på att jag inte har användt fusket på unive, Igen jag ber jätte mycket om ursäkt.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att aldrig ha fusk på datorn för de är så sjukt onödigt. Detta kommer aldrig hända igen jag har återställt min dator så det finns inga spår av något fusk längre och det kan jag lova er och det kommer aldrig finnas det igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag borde få en till chans eftersom jag är en bra spelare ja jag kanske har lite historik men de är från när ja var yngre och dum nu har jag mognat till och försöker att inte få så mycket regelbrott till mitt namn och ja de kan vara svårt för ja har adhd och kan bli väldigt sur i vissa situationer därför kan ja börja fucka ur och ja de är ingen anledning men säger bara, Jag hoppas ni förstår hur jag känner och att jag saknar servern så otroligt mycket de går inte ens att finna ord till hur mycket ja vill spela på servern igen jag ber er snälla ge mig en ny chans det hade bettyt så otroligt mycket för mig.
Tänkte att ja kanske har lite mer tur nu på midsommar.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

MVH: BubbleGum
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top