Nekad liammmfan | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liammmfan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liammmfan

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Röv oik och han är 34 år och han är en otroligt imponerande och mångsidig individ. Med ett starkt sinne för äventyr och stor kreativitet, tar min karaktär sig an alla utmaningar med entusiasm och mod. Han är väldigt skicklig på att samarbeta med andra spelare och har en förmåga att inspirera och motivera dem runt om han.

Min karaktär är trovärdig och övertygande i sina rollspelsframträdanden och har en otroligt detaljerad och genomtänkt bakgrundshistoria. Jag har spenderat mycket tid på att utveckla min karaktär och det märks verkligen i spelet. Han har en stark känsla för rättvisa och kämpar alltid för att göra det rätta, oavsett situation.

Min karaktär har en imponerande färdighetssätt och kan behärska ett brett utbud av yrken och uppgifter i spelet. Han är skicklig på att köra fordon, lösa problem och har en oöverträffad taktiskt skicklighet. Min karaktär är känd för sin pålitlighet och effektivitet, och andra spelare litar på han att hjälpa till och komma med innovativa lösningar i svåra situationer.

Förutom hans imponerande färdigheter och egenskaper, är min karaktär också en oerhört trevlig person att vara runt. Han är känd för sitt positiva och glada sätt, alltid redo att hjälpa till och göra spelet roligare för alla runt omkring sig. Han skapar en trevlig och välkomnande atmosfär för andra spelare och är en viktig del av communityt.

Sammanfattningsvis är min karaktär en otroligt imponerande och mångsidig individ. Med en imponerande uppsättning färdigheter, en stark känsla för rättvisa och en positiv inställning gör jag spelet till en bättre och mer underhållande upplevelse för alla spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra på ett fantastiskt sätt till serverns rollspel genom att använda min kreativitet, samarbetsförmåga och engagemang. Här är några sätt jag kan bidra till att förbättra rollspelsupplevelsen för alla spelare:

1. Utveckla en detaljerad och intressant bakgrundshistoria för min karaktär: Genom att ge min karaktär en engagerande berättelse och unika egenskaper, kan jag skapa intressanta konflikter och samspel med andra spelare. Detta frambringar en djupare nivå av realism och engagemang i spelvärlden.

2. Skapa spännande rollspelsinteraktioner: Interagera med andra spelare på ett realistiskt och engagerande sätt genom att vara trovärdig i mina handlingar och dialoger. Skapa spännande situationer och problem som min karaktär kan hjälpa till att lösa och vara en del av intressanta narrativ.

3. Bygg upp min karaktärs färdigheter och yrkeskompetenser: Genom att bli kunnig inom olika yrken i spelet, till exempel att vara en framstående läkare eller en erfaren polis, kan jag erbjuda praktisk hjälp och stöd till andra spelare. Detta ger mig möjlighet att vara en viktig del av serverns dynamik och göra rollspelsupplevelsen mer intressant för alla.

4. Skapa och delta i evenemang: Arrangera eller delta i rollspelsevenemang som läggs till på servern, till exempel tävlingar, festivaler eller utmaningar. Detta ger alla spelare en chans att samarbeta, utmana varandra och ha roligt tillsammans.

5. Vara en positiv och välkomnande medlem av communityt: Skapa en trevlig och välkomnande atmosfär för andra spelare genom att vara vänlig, respektfull och hjälpsam. Jag kan dela min kunskap och erfarenhet med andra spelare och visa dem vägen till att utforska och njuta av rollspelsvärlden.

Genom att använda mina unika egenskaper och bidra till rollspelsupplevelsen kan jag hjälpa till att skapa en levande och dynamisk RP-server där alla spelare kan uppleva kreativitet, spänning och ett engagerande samspel med varandra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för vinst man ska spela för att båda ska ha kul i scenariot och inte spela för makt och pengar. men såklart att man ska försöka lite men man ska ha roligt och låta andra spelare ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, tidigare så har jag kört på andra rp serverar men har lämnat på grund av att personerna och servern ej själva hade så bra rp nivå, så jag har ganska mycket erfarenheter inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, utan det mest relevanta är att jag är en social person som gillar att ha långa och roliga scenarion:)

Nekad.
Anledning:
Använt dig av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka