Dubbelpost Encro20-0 | Medlem ansökning [P4TR1CK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Encro20-0

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sami

Vad är ditt discord namn? encro200

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbas majmo 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, lojal, envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i en liten stad där gemenskap och samarbete var viktigt. Genom hårt arbete lärde han sig tidigt att vara uthållig och att alltid ställa upp för andra. Livet var lite tuffare för han än andra då han endast hade sin farmor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både kreativitet och engagemang. Jag är ofta aktiv och hjälper gärna nya spelare med allt från uppdrag till idéer för storylines. Jag kan skapa drama som gör RP mer engagerande och levande. Min karaktär har mål och driv, vilket gör att jag kan bidra med realistiska och intressanta scenarier för andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska göra allt för att sin egen karaktär ska lyckas. I Unive RP uppskattar jag detta eftersom det skapar mer realistiska och spännande scenarier – ibland är det roligare för berättelsen om karaktären blir nedslagen, skadad eller tvingas fly.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler på denna server, vilket jag är mycket tacksam för. Jag har dock erfarenheter från en annan server där jag gjorde misstag, men jag har lärt mig vikten av att alltid följa reglerna, respektera andra spelare och spela för allas upplevelse, inte bara min egen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inget OOC i spelet – håll dig alltid i karaktär. Ingen powergaming – du får inte spela på ett sätt som är omöjligt eller orimligt för en människa. Ingen metagaming – du får inte använda information du vet OOC till din karaktär IC. ”Jag använder bara information min karaktär faktiskt kan veta.”

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt engagerad, kreativ och livlig, med mycket energi som smittar av sig på servern. Jag strävar alltid efter att fortsätta bidra positivt till RP och skapa en levande spelmiljö tillsammans med andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka