Accepterad Liamjo10 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ice1525

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114329885/

Ditt Hex-ID: 110000144c99f1d

Vad är din discord tagg? ice1525

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag landade en helikopter i mitten av vägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag flög över en skottlossning där gambino och massa andra gäng var med. Jag ropar ut i radion. Grov skottlossning över appelbutiken. Sen så när många enheter ansluter sig så lugnade det ner sig. Sen så landade jag helikoptern vid ett säkert ställe. Sen lyfter jag igen för att kolla om det finns några fler gärningmän som ligger skadade eller gömmer sig en bit därifrån. Sedan bad en kollega mig att landa helikoptern vid vägen för att bli upphämtad då landar jag säkert i mitten av vägen, väntar på att bilarna ska flytta sig, Sedan efter drygt 1 minut lyfter jag igen med kollegan och åker till nya polisstationen och vi ska påbörja förhör

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var kanske inte så fel men man kan se det från 2 olika perspektiv. Jag skulle säga att det var en korrekt ban för att man ska igentligen spärra av osv men jag tyckte det var lämpligt att landa då det inte var någon bil under mig och civila kan ta andra vägen för att komma till sin destiniation Men det var nog lite dumt att landa i mitten av vägen så jag kunde gjort bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nog inte blivit bannad på mer än 1 års sen. Det står senaste 3 månaderna men det var en felaktig ban från savage

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta på kollegorna att spärra av men det var så chaos att ingen lyssnade i radion så det hade varit svårt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska vänta på avspärrningar.

Till dig savage.
Jag har flygit polis helikoptern 1 gång innan och fick licens för typ 2 dagar sen. Är samt ny till polisen och kan inte allt.
Jag vet nu exakt vad man ska göra till nästa gång. Och sorry för det senariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Glömde svara på
berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Jag har inte gjort om samma misstag sen innan och lärt mig av det

Tillbaka