Accepterad liam_andersson | Chef-jobb ansökan - securitas [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam_andersson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas chef.

Vad heter du IRL? Liam Andersson

Vad heter du på discord? liam_andersson

Hur gammal är du? 16 år, fyller 17 om en månad.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 5:e december 2023.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ser en hel del brister gällande aktiviteten. Detta kommer jag fixa genom att anställa mer kvalitativa rekryterare som anställer de som är aktiva och som tillsammans vill föra Securitas frammåt. Jag kommer också samarbeta när med bland annat nattklubbar för att de ska kunna hålla öppet oftare och säkrare. Som chef kommer jag även fokusera på att skapa en trivsam miljö och se till att det finns tillräcklgit med utbildning samt jobba på kommunikation med t.ex polis och se till att mina arbetare är utanför Sjukhuset och Marjas då det ofta rör sig mycket människor där. Jag kommer även att vara lyhörd för att lyssna på mina medarbetare för att veta vad de vill ska förbättras. Jag kommer också att lyssna på stadens medborgare för att se vart Securitas behövs som mest.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat på Securitas men jag har andra erfarenheter från andra jobb. En annan av mina karaktärer jobbar som sjukvårdare där han är IVO-chef samt utbildare. Därifrån har jag fått en bra erfarenhet som ledare, chef och drivet att vilja lösa problem. Jag har också erfarenheter att jobba med människor och hjälpa till där det behövs.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag i flera timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag men då skulle jag köra på min andra karaktär som jobbar på sjukvården.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja och jag kan de alla utantill.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars är du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka