Nekad Liam420 | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam420

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197961498159/

Ditt Hex-ID: steam:11000010012ce2f

Vad är din discord tagg? Liam420#6205

Vem var det som bannade dig? the don

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-13 232734.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi inte rpade på skador men det var faktiskt ingen vid oss (vi var vid butiken högst upp) och vi skulle göra butiksrån men någon lallare som vi hade som gissla tog våran bil och skadade den så när vi skulle prepa till butiksrånet behövde vi köra sönder den så vi kunde ringa en ny men då blev vi bannade efter vi krockade sönder den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej, så jag och Mr.Smirtly skulle göra butiksrån och då behvöde vi 2 gisslor och en av dom var våran kompis och den andra var någon random som vi hade kidnappat. När vi kom fram gick vi in med gisslorna i butiken sen gick jag ut och skulle tanka då lämnade jag bilen på när jag tankade då kom en av gisslorna (han vi hade kidnappat) tog bilen och då sprang vi efter han och Mr.Smirtly kickade lallaren men när jag kom fram till bilen rök det ifrån den eftersom han krockade den lite. Då behövde vi hämta en ny gissla så vi förstörde min bil genom att krocka in i saker för att vi skulle ringa en ny som vi kunde använda som getaway. Och ha i å tanke att det var bara vi 3 där uppe och ingen annan så vi förstörde ingens rp. Sedan blev vi bannade. Vi har lärt oss nu att man måste rpa fast man inte är vid någon annan så vi ber så hemskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban vi rpade inte på våra skador fast det var ingen där och vi behövde en ny bil eftersom den vi hade rök och vi skulle göra butiksrån och vi kan inte åka ifrån polisen med en bil som rycker så vi ville ha en sprilans ny bil så då tog jag dåliga beslutet att krocka sönder den och inte rpa på mina skador så vi kunde spawna in en ny genom mobilen. Men vi borde ändå ha rpat på våra skador fast det inte var någon annan där så vi har lärt oss av vårat misstag nu och det kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad förr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade kunnat rpa på våra skador men vi gjorde inte det för vi blev sura på en lallare som vi hade som gissla förstörde våran bil. Men det är ingen ursäkt vi borde även ha rpat fast ingen annan var i närheten. Så vi har lärt oss nu och vi lovar att det inte ska ske något mer i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja vi har lärt oss väldigt mycket och vi ångrar vårat val och ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka