Accepterad WillePille123 | Ban Överklagan [Maayouf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WillePille123

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198892573435/

Ditt Hex-ID: steam:11000013791e2fb

Vad är din discord tagg? mattsson6736

Vem var det som bannade dig? maayouf

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-28 004435.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de tror att jag sköt polisen direkt utan att veta vad som hände innan, hen drog inte oss till support eller något han la bara en bann utan att veta vad som hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Två mc hojar försökte stanna oss i våran bil, de ber oss att kliva ut men vi väljer att inte att göra det för vi är beväpnade. Poliserna drar skarpladdad och vi gör ifrån. Efter ungefär 3 minuter stannar vi lite lungt utan att ha rört poliserna men då väljer de att börja skjuta tjänstevapen mot våran bil. Vilket är helt sinnessjukt. Vi kommer ut till motorvägen och mc hojen försökte blocka oss och då råkar vi köra över han. Andra mc:n börjar skjuta igen och vår bil börjar ryka. Vi hoppar ut och skjuter tillbaka mot snuten, vi får ner ena polisen men andra väljer att fortsätter jaga oss istället för att kolla läget på sin kollega. Sedan dör våran förare av skador och en heli kommer och skjuter ner mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På min bann står det att jag sköt mot polisen men om jag förstått det rätt så får man skjuta i sista utvägen och polisen skjuter efter tre minuter av jakten så varför ska inte vi få skjuta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare (i början när jag spela unive) så sköt jag vid en polis station vilket jag har lärt är fel då det bryter mot sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte för vi sköt sista utvägen så lite skumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man tydligen inte får skjuta mot polisen sista utväg
enligt maayouf och då antar jag att man aldrig får skjuta mot de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka