mithyi
Icke Medlem
- Meddelanden
- 58
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1258 — Tredjepartsprogram
Anledning: koruption inom yrke
Personal: egyalanex2009
Datum: 2026-07-02
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv så gjorde jag ett riktigt dumt val. Jag använde min poliskaraktär för att bidra till min kriminella karaktär trots att jag visste att det var fel och att jag bröt mot reglerna. just då tänkte jag bara på pengarna och inte på vad konsekvenserna faktiskt kunde leda tiill. Nu när jag har börjat tänka efter insåg jag hur onödigt hela grejen vara och hur dumt det var. Jag riskerade flera års spelande på Unive för något som aldrig ens var värt det . Jag försöker inte skylla ifrån mig eller hitta på någon ursäkt för det var helt och hållet mitt egna val i det hela. Jag förstår i slutändan varför jag blev bannad och jag ångrar verkligen det jag gjorde och önskar jag hade kunnat bara spola tillbaka tiden o göra rätt. Det enda jag kan egentligen göra nu är att ta ansvar för de fel jag har gjort och hoppas att jag någon gång får chansen att visa att jag har lärt mig av mitt misstag för bättre vet jag att jag kan.
Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag till 100%. Jag vet att det var jag som valde att göra det och jag tänker inte skylla på någon annan än mig själv. Jag visste egentligenn att det var fel redan då men jag tänkte inte längre och det var riktigt dumt av mig. Men nu i efter det som har hänt ångraar jag det verkligen och jag förstår varför jag fick det straffet jag fick.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att det verkligen inte är värt att göra något dumt som bryter mot reglerna i vilken situation man än befinner sig i och även om det känns som en bra ide i stunden så är det ALDRIG värt. När allt hände tänkte jag inte på vad jag riskerade för konsekvenser men nu efteråt fattar jag hur dumt det jag gjorde egentligen var. Jag förlorade chansen att spela på en server jag verkligen älskade allt på och som jag lagt väldigt mycket tid på och känns nästan som jag svek er på Unive. Det här har fått mig att tänka annorlunda och vill visa er mitt fulla potential för jag älskar verkligen att Rollspela just på denna servern och det är den anledningen varför jag har aldrig bytt server.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans eftersom jag verkligen ångrar det jag gjorde och önskar jag kunde spola tillbaka tiden och säga till mig själv hur dumt det är. Jag vet att jag gjorde fel och jag förstår om det är svårt att lita på mig efter det här men jag vill verkligen bevisa er att jag kan bättre än såhär . Jag kan inte ändra det som hänt men det jag kan göra är att jag kan lova att jag har lärt mig av mitt misstag och kommer definitivt inte göra samma misstag igen. Om jag får en ny chans kommer jag inte slösa bort den och behandla den andra chansen nästan som en gåva. Jag vill bara kunna komma tillbaka och visa att jag faktiskt kan följa reglerna.
Tack för ni tog er tiden till att läsa allt detta förstår om det är mycket o läsa men hoppas ni förstår att jag ångrar mig grovt! Ber verkligen om förlåt och jag vet att jag kan bättre än såhär.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Inte direkt men ni får gärna fråga mig om det är något ni vill ha bevis på så ska jag försöka mitt bästa att lösa!
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: