- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 2
Berätta vad som hände jag fuskade och det ångrar jag verkligen så mycket du vet inte, jag vet inte ens riktigt varför jag gjorde det för det var ju ett sjukt dumt beslut av mig och jag förstår ju det nu liksom. jag använde nått jag inte skulle ha använt och det var helt fel av mig och jag önskar verkligen att jag aldrig hade gjort det för nu sitter jag här och mår dåligt över det och ångrar mig så himla mycket varje dag. det var verkligen inte värt det och det förstår jag nu men då tänkte jag inte efter tillräckligt och det var mitt misstag och ingen annans fel än mitt eget liksom.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja absolut jag tar ju fullt ansvar för allt jag gjorde, jag försöker verkligen inte skylla på nån annan eller komma med massa ursäkter för det finns ju inga bra ursäkter till det jag gjorde liksom det var bara dumt av mig. jag vet att jag bröt mot reglerna och det var helt mitt eget fel och jag borde verkligen ha tänkt efter mycket mycket mer innan jag gjorde det och det inser jag ju nu i efterhand. jag önskar att jag kunde gå tillbaka och ändra på det men det kan jag ju inte så nu får jag bara hoppas att ni förstår att jag verkligen menar det när jag säger att jag ångrar mig.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig så himla mycket av detta och det viktigaste jag lärt mig är att det verkligen inte är värt det att fuska liksom inte alls, man förlorar ju allt och blir bannad och det är verkligen inte kul och det vill man ju inte. om jag fick chansen igen skulle jag aldrig någonsin ens tänka tanken på att göra nått sånt igen för jag har ju sett nu vad som händer och vilka konsekvenser det får och det vill jag verkligen inte uppleva igen. jag skulle bara spela normalt och ha kul som man ska göra och inte försöka ta genvägar för det lönar sig ju inte i slutändan som jag nu har fått erfara på ett ganska hårt sätt.
Varför ska vi ge dig en till chans? ni ska ge mig en till chans för att jag verkligen lovar att jag aldrig kommer göra nått sånt här igen, jag menar det från hela mitt hjärta och jag vet att det kanske låter som nått alla säger men jag menar det verkligen på riktigt. jag har tänkt på det här så mycket sedan jag blev bannad och jag förstår nu hur dumt det var och hur mycket det betyder för mig att få spela igen. jag har alltid gillat att spela och det är något jag verkligen bryr mig om och att inte kunna spela har fått mig att inse hur mycket det faktiskt betyder för mig. ge mig bara en chans till så ska jag bevisa att jag kan bete mig rätt och följa alla regler och aldrig mer göra nått sånt dumt igen, jag lovar.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det och jag ber inte om det, jag förstår att det finns regler och att man måste följa dem och det respekterar jag fullt ut och jag kommer inte be om nått sånt.