Antagen Liam070 | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam070

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Liam070

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? För att jag känner att det just nu sker racism, och diskriminering. Dessutom för att jag har tidigare varit MA samt att jag kan ta ansvar, våga agera och ta åtgärder på dem som bryter mot serverns regler. En annan sak också är för att jag vill hjälpa till och göra skillnad på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag har sett brist på är social rp, meta gaming, NLR regeln och att det förekommer rasism.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vi får ta och specca alla möjliga scenarion och dem platser där folk är som mest. Dessutom att vi får ta och engagera alla medlemmar på servern att så fort dem ser en spelare göra fel eller bryta mot serverns regler att dem ska sätta sig i support eller göra en help så vi kan kolla vad som har hänt. Sen om man tycker det är lämpligt f¨r man be båda parter hoppa support och då får man lyssna på bådas parters historia och därefter kunna ta ett beslut på den som har gjort fel om den nu har gjort något fel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man är professionell som Staff är väldigt viktigt då man måste bygga upp en tillit hos sina medarbetare inom staff teamet för att kunna komma bra överens och kunna arbeta och jobba tillsammans för att förebygga alla regelbrott som begås på servern och även göra servern roligare att rpa på för alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Om jag blir staff så kommer jag först och främst prioritera privatlivet då just nu det är mycket i mitt privatliv och därefter kommer jag prioritera staff och jag kommer rpa när jag har tid för det eller det inte händer så mycket inom staff arbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sedan 1 december 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit MA och sen des har jag bara lite koll på staff arbete men sen har jag sett mycket hur staff har arbetat då det finns staff på unive som streamar på tiktok osv. Dessutom har jag sen jag var MA väldigt bra koll på serverns regler.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej för jag känner att jag vill börja med det sålänge.

+rep en av de bästa ledningspersoner jag känner, passar som staff

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka