Inaktuell Liam070 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam070

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Liam070

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? För att jag vill bidra med något bra till servern och göra servern bättre och bättre så folk får det roligare att rpa samt att jag har tiden till det. Är alltid aktiv i dc och runt 4-5 timmar ig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att det är för många som lallar och att folk även inte kan följa dem regler som står här på hemsidan. Samt att vad jag har märkt sker det mycket rasism och annat liknande som diskriminerar andra och andra folkgrupper osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker att vi får ta tag i det genom att vi måste specca så mycket som möjligt och så fort det förekommer någon form av regelbrott får vi ge dem åtgärder och då får vi hoppas att dem lär sig av det och att det inte förekommer igen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar professionellt genom att man tar staff rollen seriöst, gör sitt jobb och inte lallar. Det är viktigt för mig att agera professionellt för att folk ska kunna ta en seriöst samt att om man inte är professionell och lallar kommer ingen att ta en som staff seriöst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer i efterhand lägga upp en plan mellan mitt privatliv och rp. Så jag kommer nog i första hand göra plugg, träna osv och därefter jag är klar med det för dagen så kan jag rp, men som sagt även om jag pluggar är jag aktiv i dc och kan hjälpa folk i support.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sedan 1 december 2025 och har bar och höga kunskaper inom rp.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej därav för jag vill testa på något nytt som staff för börjar tröttna på att rpa.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka