Ej Antagen Liam0012 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0012

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Heltcrazy

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom jag är tillräckligt mogen för att göra arbetet som staff samt att jag inte är för bestämmd men inte för mjuk när jag pratar eller tar åtgärder på medlemmar. Är inte för partisk i scenarion. Har rpat på servern ett tag nu och har lärt mig alla regler typ utantill samt att jag vet hur rpn är och vad man får göra och ej på servern. Jag är en person som har tålamod och kan specca i timmar utan att bli trött såklart måste man ha pauser.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive är att rpn är bra samt men den kan bli bättre. Folk skjuter ganska mycket på servern och ibland är rpn ganska låg mest på kvällarna då det är då de skottas som mest och rpn är mest som låg. Många lallar och skjuter innan de tar den sociala biten.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med staff teamet är att vi måste specca mer på de områden där folk skjuter som mest samt att kolla på det gängen som skjuter mest och sen ta åtgärder på de personer som gör fel i scenarion.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte bete sig oseriöst eller lalla med medlemmarna på servern då du är personen som representerar servern och kan göra den till ett bättre ställe. Det är viktigt att agera professionellt eftersom annars kommer servern att lagga ännu mer.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är en rpare som är väldigt aktiv. Nu när det är sommarlov kan jag spela ganska mycket och göra staff arbete. Sen när skolan närmar sig kommer jag lägga skol arbete före sen kommer jag att rpa på kvällarna som mest.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelet på unive nu i typ 11 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men lär mig fort samt har varit sv så vet lite om hur det funkar samt att jag kan de flesta permsen.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Jobb, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Jag heter Adam och jag har spelat här på unive sedan 2021 2023 har jag märkt att Den här killen heltcrazy Kan verkligen rpa och borde få chansen som staff /mvh Adam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka