Antagen Marguz69 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marguz69

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Ditt discordnamn: Marguz

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag är en väldigt trevlig och lättlärd person, kan vara aktiv alla dagar i veckan. Tar också detta staff arbetet lika seriöst som om det vore ett riktigt jobb. Jag älskar att hjälpa människor med deras problem oavsett vad det är för något. VIll hjälpa till med att höja rp nivån och ta åtgärder på alla som ej håller uppfyller serverns krav. Är inte rädd för att ta åtgärder heller oavsett om det skulle vara en vän eller spelare. Jag Rpar inte mycket heller så då kan jag lägga ner extra mycket tid på att tex specca eller sitta support, vilket gör att folk som inte beter sig kan få åtgärder snabbare eller bara folk som behöver hjälp med något.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vad jag upplevt så tycker jag att responsen på reports är väldigt segt ibland samt all RP. Man ser alltid eller är med i scenarion där folk bara gör allt för att vinna. Även folk som bara går runt och lallar hela dagarna som tex går å trakassera tjejer som rpar vilket jag hört, eller bara går runt å beter sig allmänt dåligt. Krim rpn behövs också förbättras då det skjuts hit å dit. Mycket Pwg, Meta, Pittningar vilket förstör rpn väldigt mycket.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att kanske prata ihopa sig med staff teamet, lägga ett litet extra öga på tex krim RPn eller vad som nu behövs bli bättre. Specca lite oftare på då just krim RPn och hålla koll så alla parterna sköter sig. Och bara allmänt specca mer överallt så lallar och sånt får åtgärder snabbare så det ej hinner förstöra allas spelupplevelse.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid ha ett gott bemötande oavsett om folk skriker på en eller något annat. Titta och lyssna på alla parter som är inblandade, lyssna på vad alla säger. Även viktigt att man är rättvis och opartisk och ta sin roll på allvar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Sitter vid datorn när jag inte jobbar eller gör annat. Minst vid datorn i ett par timmar varje dag. Rpar inte så mycket i nuläget så kommer lägga det mesta av min tid på staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade lite under 2023 sen sluta jag och kom tillbaka i mars 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka