Ej Antagen mekkafv | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    6
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mekkafv

Medlem
Servervakt
Meddelanden
253
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? vidar

Ditt discordnamn: mekkafvv

Ange ditt födelsedatum 21 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag kommer att bidra med en sjuk mängd aktivitet som jag märkt att ni söker, finns väl inte så mycket mer med de, det som är unikt med just mig är att jag faktiskt vill göra en ändring med rpn eller iallafall försöka, så spelarna blir nöjda.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Drogerna och drog rpn, tycker att vi måste skapa en rythm som gör så att spelare får en mycket bättre upplevelse istället för att bara skjuta mot varandra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi kommer att jobba tillsammans för att hitta "flaws", samt att vi kommer fråga spelarena varför det förekommer och vad vi kan göra för att förbättra deras upplevelse av servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är sjukt viktigt, som staff måste du bygga upp en bra bild av servern till spelarna, och en av dom viktigaste delarna av det är att agera professionellt som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RP kommer vara ute ur bilden, kommer fokusera fullt ut på staff, men familj kommer såklart komma först, men kommer såklart göra tid för staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? började i mars så cirka 9 månader nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit MA några gånger och det har hjälpt mig vara mer professionell när det kommer till bemötande av andra spelare, samt bedömningar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, är beredd på att jobba inom vad som helst men jag vet att jag hade kunnat göra mest nytta inom dom områden jag valt.

Senast ändrad:
+ Vart min springare sedan dag 1, riktig stabil grabb. Tror han förtjänar en chans inom Unive Roleplays Staff-Team. Han är väldigt engagerad när han väl tar sig an ett arbete och slutför alltid uppgifterna snabbt och ordentligt.

Mvh, ITFs Ägare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka