Inaktuell Liam S | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamzoor

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam not ICE#0355

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2009

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter liam sundsvall jag är 23 år gammal gillar att sepla fotboll och hänga med polare. Jag har även flickvän som jag har varit tsm med i 14 år med nu så vi funderar på att skaffa barn tsm efter som det har gått rätt så länge nu mina föreldrar är döda dom dig under världs turné när jag var oss min farmor jag fick veta det i liten ålder så farmor har alltid varit där för mig jag har haft det svårt med att inte fråga råd om tjejer till en pappa men det har alltid löst sig på något sätt men just nu håller jag på med kriminella saker och är inte så laglig som jag 1 gång var för att jag fick veta vem det var som sabbade planet under världs turrnen typ 15 år efter och jag håller fortfarande på att söka upp honom så när jag får tag i honom ska han få lida som jag gjort

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bättre rp har rpat mycket på unive förr och jag har även seplat på ortenwave och andra ganska populära servrar men jag känner att jag vill gå tbx till gamla unive på grund av att den var alltid bra och jag och några polare har börjat nu igen så då tänkte jag att jag hänger väll på där med så jag tänkte att jag skulle bli medlem och försöka få rp runt om kring mig bättre så mycket jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att tex om man gör ett bankrån att polisen bara går in och dödar dom krininella bara för att vinna fort det är inte kul för båda delarna samma om dom kriminella skulle döda alla poliser för att komma undan asså det måste vara kul för båda annars är det ju inte kul att köra om bara ena sidan ska ha det roligt båda paterna måste få ha det kul så ha ett bra och roligt scenario istället för att bara tänka på att man ska vinna

Hur hittade du Unive? jag hittade det på fivem där det var många inne och jag har spelat här förr med vänner jag har har god kunskap inom rp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka