Nekad liam ronaldo | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam ronaldo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? mr snow

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter liam persson och flyde från mina föräldrar för att dem misanlade mig och mina syskon. nu har jag flyttat till en satd som heter unive och jag är född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig posetiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min gubbe Liam och har ett stort socialt liv i staden unive. Han har alltid varit intresserad i bilar redan som ung. Han har levt ett bra liv med en stabil ekonomi osv. Hans föräldrar jobbade på 2 stycken ingenjörs företag. Jag har alltså levt ett riktigt så kallas Svennsons liv. Jag hade en hund som hette Ronaldo och mina 2 systrar Selma och signe. Jag som ung hade aldrig feta bilar eftersom mina föräldrar köpte bara familje bilar medans mina kompisars föräldrar köpte Bmw och Audi. När jag fyllde 14 flyttade jag till staden unive. Mitt första jobb var postnord och nu vill söka vidare till andra jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? glädje och är extra bra när vi snackar om en bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska vara rädd och skriva /me skakar och låta jätte räd

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte prata ooc,inte rdm, inte vdma.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Liam Persson är en 28-årig man som kommit till Los Santos från Sverige. Han växte upp i en tuff miljö där kriminalitet var vardag. Redan som ung stal han bilar och sålde delar för snabba pengar. När polisen började komma för nära valde han att lämna landet. Los Santos blev platsen där han ville bygga upp sitt kriminella liv. Han började smått med att sälja droger på gatan. Snart fick han rykte som en kille som alltid fixade vad folk behövde. Liam är charmig mennipulativ. Han a också manvänder ofta sitt sätt med ord för att komma undan problem. Samtidigt är han beredd att ta till våld om det krävs.

Hej!
Du har antigen angett fel discord-tagg, eller så är du inte med i våran discord-server.
Se till att du går med i våran discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

2 För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.
Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

3 Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
"Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka