Accepterad Lexor | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lexor

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? cfx.cloz

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Swägg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är en omtänksam man, Trevlig, Och Rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam Swägg är uppvuxen i en stad utanför Luleå tillsammans med sin familj. Som liten såg han alltid upp till sin pappa som arbetade som polis, och de brukade ofta leka att de löste brott tillsammans något Liam älskade. Däremot trivdes han inte i skolan och en dag så skulle han gå till skolan och då när han var vid skolan så såg han dem 5 grabbar som han blev mobbad av och när han skulle gå in i skolan så kom dem fram till han och då blev han nedslagen av de fem killar som mobbade honom för hans kläder och för att han drömde om att bli polis som sin pappa. Liam sprang hem och berättade allt för sin pappa, och tog direkt kontakt med skolan och förklarade vad som hade hänt. Efter en stund kom de fram till att Liam kunde få studera hemifrån, något han själv tyckte var en bra idé. Nu 8 år senare, går Liam på gymnasiet och pluggar till Polis som hans dröm sedan han var liten. och hans Framtids planer nu är att han ska bli exakt som hans pappa och kunna vara med och hjälp till i samhället och börja det tryggare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP med roliga minnen och scenarion. sedan så kommer jag också bjuda på mycket aktivitet på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra så alla får de roligt i scenariot och inte bara jag som vinner varje utan andra spelare också kan få känna att dem fick vinna det scenariot och att de ska vara roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag var och slogs en gång mot min polare och en gång så vart vi bannad för lall och efter de lärde jag mig att man inte ska slås så det blir Lalligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det kan jag, Combat-logging betyder att tillexempel att man lämmnar spelet för att man vill undervika scenariot som till exempel jag har rånat en bank och polisen jagar mig och jag håller på att bli tagen och sedan lämmnar spelet för jag inte vill förloradet är combat-loggning. RDM (Random-Death-Match) Betyder att dödar någon utan ett bakomliggande scenario. Meta-Gaming betyder att jag tar information från verkligheten in till spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka