Nekad Liam nordling | Ban överklagan [Filledixen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlaQy

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121567460/

Ditt Hex-ID: 110000145380ee4

Vad är din discord tagg? måstafa#6095

Vem var det som bannade dig? Filledixen

Hur lång tid var din ban? 1 dag 12 timmar och 20 min nåt sånt

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Oseriös RP. Uppträder oerhört olämpligt på Falck som polis, missbrukar polisradion ur tjänst för privata syften

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag tydligen rpa dåligt med att jag använde en radio när en tjej vägra laga bilen fast jag betalat henne samt att hon slår mig och me mera och jag va aldrig i tjänst när detta hände de fattar jag va dumt och jag har lärt mig kommer inte upprepas att jag har radion ur tjänst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rullar in på falck sak laga mina bilar jag e helt normal tills att alva kommer och e likte små dryg så hon sickar faktura på 400-500kr för att laga en buckla då jag säger va e detta för sosse priser så hon säger nu lagar jag inte din bil fast jag redan betalat henne och jag säger jag sa inte till dig men hon påstår att jag har sagt det ti9ll henne och kallar på förstärkning då jag blev avisad men jag säger att jag va polis och att hon inte bara kan skippa och laga sådär när man betalat en förmögenhet för att få sin bil lagan då kommer ali och säger vi måste laga bilarna om dom har betalat då säger jag tack ali och inget mer me de sen så börjar hon slå mig samt sparka och allt sånt så jag blir skadad då jag säger i radion jag blir salaen skulle nån kunna hjälpa mig vet de va jätte fel att säga de i radion men hade inge val då jag blir misshandlad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej igentligen inte men inte jag e helt normal tills att alva kommer.
hon e dryg så blir sur i min karaktär.
så jag säger vilka sosse priser mekonomen e biligare och jag har redan betalat och sagt så jag har betalat vill du va snäll och laga min bil alva.
då hon säger nej och avisar mig men då kom ju ali som jag sa men hon börjar ju slå mig och allt va skulle jag gjort skulle jag bara lugit och dött då eller men fattar dig Filledixen att du väljer att banna mig men hon börja slå och allt och behövde hjälp och kommer ej upprepas. ber om ursäkt om de blev fel men ville ha hjälp då jag ligger på marken skadad. ber hemskt om ursäkt om de va fel att först åka till falck sen bli slagen sen använda radion efter allt hon gjorde sa ba att jag behövde nån som kunde komma till falck för va ensam ville bara att nån polis skulle komma så de inte blev kaos men ska inte köra de i sånna tillfällen ber om ursäkt. jag vet de va dumt att säga att de va sosse dyrt de står jag för och kommer ej upprepas

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte slåss på piren inte använda radion ur tjänst inte lalla inte sparka på en bil och inte voltat me en bil när inte jag körde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut jag hade kunnat skippat att åka till falck då jag aldrig hade blivit slagen utan anledning jag hade kunnat slippa använa radion så jag bara skulle kunnat luggit där och låtit henne slå mig vet de va fel men jag har lärt mig och kommer ej upprepas

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut inte använda radion ur tjänst då blir de staff

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar ha de så bra och kommer ej upprepas

ber om ursäkt kommer inte upprepas att jag använder radion privat då jag bara ville att nån enhet skulle komma och hålla koll så de inte blir kaos ber om ursäkt Filledixen kommer inte upprepas
E hemskt ledsen att jag använde radion och de blev dålig rp men viste inte va jag skulle göra när hon stog och slog mig jag hade inte rört henne.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka