Nekad Robert Bank | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Helper
Helper
Meddelanden
423
Reaction score
5
Länk till din steam profil: 76561198135657664

Ditt Hex-ID: 11000010a7444c0

Vad är din discord tagg? Milan svensson

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-29 150037.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja scenariot såg lite fel ut men vi hade krig och vi va vänner och sedan så riktar jag mot henne och säger upp med händerna, sen märker ja att det är hon och så säger jag, Vi löser detta så ge mig en kram eller så skjuter jag dig sedan kramar hon mig och sen är allt löst sen drar jag därifrån för att los zetas skjuter mot oss, Ja scenariot såg lite fel ut men vi hade krig och vi va vänner och sedan så riktar jag mot henne och säger upp med händerna, sen märker ja att det är hon och så säger jag, Vi löser detta så ge mig en kram eller så skjuter jag dig sedan kramar hon mig och sen är allt löst sen drar jag därifrån för att los zetas skjuter mot oss

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Los zetas kommer och skjuter mot oss i GSF så ställer hon sig där så riktar jag och säger ur bilen sen får jag reda på att det är hon och vi hade inget beef så säger jag som sagt endast ge mig en kram eller så skjuter jag dig för att vi inte ska börja bråka sen är som sagt los zetas där och skjuter mot oss så skjuter vi tbxs men jag låter hon dra därifrån då vi känner varandra och har inget beef, Los zetas kommer och skjuter mot oss i GSF så ställer hon sig där så riktar jag och säger ur bilen sen får jag reda på att det är hon och vi hade inget beef så säger jag som sagt endast ge mig en kram eller så skjuter jag dig för att vi inte ska börja bråka sen är som sagt los zetas där och skjuter mot oss så skjuter vi tbxs men jag låter hon dra därifrån då vi känner varandra och har inget beef

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väll fel med att hota och att ta fram det men ville gö nåt annat än bara att döda och skjuta, hon såg inget fel på det men det såg la it så bra ut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite olika bans men är grön nu och har tagit lärdom av alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag gjorde väll fel med att hota och att ta fram det men ville gö nåt annat än bara att döda och skjuta, hon såg inget fel på det men det såg la it så bra ut

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte hota, inte gjort det scenariot, skitit i det bara och åkt därifrån, haft en högre rp nivå! Viktigaste av allt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Detta va väldigt dålig rp utav mig och jag kommer aldrig göra något sånt här igen utan visa en förbättring och det kan jag lova dig @philip320, du kommer inte se några cp problem och jag lovar dig, en sista chans kommer jag ta vara på till 110%, Ge mig en sista chans 320 så ska jag visa dig en allra sista gång att jag kan bete mig,

kan du ge mig en sista chans, kommer ta vara till på den till 100%! Sätt nivå 3 på mig så jag får konsekvenser osen tappar jag krim ger du mig blacklist från krim, en sista chans kommer visa en annan sida @philip320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka