Accepterad isak#4943 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isak#4943

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bopzz/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/bopzz/

Vad är din discord tagg? Isak4943

Vem var det som bannade dig? vovve

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-08 215323.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde jag var i tjänst och trodde jag pratade med mina kolegor i radion. Men jag var ur tjänst och i radio med min kompis. Bara för jag hade NB på så betyder det inte att jag var i tjänst eftersom jag var inte i /duty. De är utanför jobbet, jag borde få göra de jag vill då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i samtal med staff och pratade och han säger att jag var i tjänst men jag var aldrig i /duty och inte i radion. Jag var på toan med en grabb men var aldrig i tjänst... Innan jag blev bannad så var jag inne på toan och gjorde saker men utan tjänst glöm inte det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte de var en felaktig ban för de trodde jag var i tjänst för jag gjorde det i sjukhuset. så om någon kommer in i sjukhuset och gör de är de okej???? För jag var aldrig i tjänst, OOC, Den var när jag var helt själv bara runt min kompis så jag fattar inte ingen hörde eller såg. Jag har ju ändrat de nu också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 6 gånger för typ 1 år sen, när jag inte tog detta seriöst och insåg vad de gick ut på. Då vart jag bara bannad för LALL. och nu för någon dag sen så började jag spela här igen och gör detta seriöst eftersom jag är medborgare och jobbar på sjukhuset. Jag har inte lallat sedan förra året. och jag tar de seriöst nu. jag har lärt mig att ta det seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta bort NB och slå på Push to talk även om jag var själv utan att någon såg eller hörde. Jag hade kunnat gå ut från sjukan och byta kläder, men jag har inga andra kläder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte prata utanför spelet tex dc. jepp jag kommer aldrig gå in på en toa med någon. byta kläder varje gång jag går ur tjänst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp jag fattar

Fixa push to talk, du kan aldrig gå OOC även när du är "runt dina kompisar".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka