Accepterad lexy | Ansökan till Servervakt [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lexy

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Lexylul#2572

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Under skola -Utan för servern så Vaknar jag 07:00 senare fixar mig allt sånt går till skolan vid 08:00 och efter det går till skolan till 16:00
efter det vid 17:00 går till gymmet senare vid 19:00 går in på servern och spelar om jag inte går till gym kommer jag in på servern vid 16:30 och så kör jag och har en bra stund på servern me massa folk senare vid 22 stänger jag av för dagen och gör läxor och skit senare på helgen då spelar jag från 14:00 till 06 men brukar ta en liten pause imellan så man ite sitter inne hela tiden är hyfsat aktiv och spelar mycket.......Under sommarlov-Vaknar 07:00 går t sommarjob senare kl 17 typ går jag hem spelar från 18 till 04 pausar imellan för äta å ba ta de lungt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har vart medlem sedan spetember 2022 tror jag men har spelat på unive för väldigt länge sedan med andra karaktärer

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går ej att bifoga bilden men det står iaf såhär Att jag vart bannad en gång innan av by g krim utan krim men hade krim så blev unbannad direkt sorry det går ej att bifoga men skriv privat så kan jag skicka bildnbannad direkt sorry det gick ej att bifoga bildnbannad direkt det var bara hade inte startat min dc och en gång jag hade toggle id under scenario som jag visste jag inte fick men glömde då jag lärt mig och tog en paus från att vara server vakt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att ta bort lallare och sånt här om de är folk på piren som slås och lallar så ska man ge dom en kick eller en temporal ban + Om det är ett stort möte och någon råkar skjuta eller slå ngn med ett vapen kan man ge ress för att inte förstöra det för att det inte skulle hända.och om de är större/värre saker ska du kontakta högre uppsat staff

Varför vill du bli servervakt på servern? Kunna hjälpa till på servern liksom och bli en större del av unive och ta bort lallare och förstörare.Oxå att ge alla på server och ta bort alla lallare och ge alla en bättre stund på unive så dom kan berätta vilka otroliga staff unive har så dom får mer spelare

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption liksom om någon jobbar som snut och fritar en person för dom säger att dom ger dig pengar eller du jobbar svart som meco och dom ger dig pengar för att laga eller att polisen har vänner som dom låter skjuta folk och slå andra när dom då tar andra personer som gör samma sak Abuse typ du är mod eller något sånt och du ger ress bara för du blir arg för nhgn dödar dig eller du går och ger folk ban för dom gjorde ngt mot dig ing som gjorde dig arg

Godkänd efter muntlig intervju. Bra och utvecklade svar på intevjun, Välkommen till Servervakt Teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka