Nekad Kalime1291 | Ansökan till Servervakt [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albanen0662

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? albanen0662

Vad är ditt Hex:ID 110000116c7f585

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. slutar skolan 14:40 går in på unive 15:00 17:30 har jag träning till 19:00 sen spelar jag unive 19:20

Tisdag: slutar skolan 14:40 går in på unive 15:00 och stänger att spelet runt 22:30

Onsdag: slutar skolan 15:20 går in på unive 15:40 klockan 19:00 har jag träning 20:30 kommer hem sen spelar jag igen 20:45 och stänger av 22:30

Torsdag: slutar skolan 14:45 går in på unive stänger av runt

Fredag: slutar 15:00 går in på unive 15:20 och stänger av runt kanske 03:30-04:45

Lördag har träning 12:00 kommer hem 14:20 går in på spelet 14:40 stänger av 03:40-04:40
söndag går in i spelet 11:00 slutar spela 22:15

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1066018167324946483/1076332602056785983/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som tar hand om servern och hjälper staffsen med att banna och hålla koll på servern så att den funkar och att det inte är folk som lallar tex. Om man ser folk lalla så ska man kicka eller banna direkt det beror på vad dom gör. Sen så ska också servervakter hålla koll extra noga och verkligen vara noga med hur dom bannar. Och liksom vara berädda på att ta folks idn. Servervakter ska ta hand om servern precis så som Helpers gör. Servervakter är som förebilder för medlemmar och när man är som en förebild så ska man visa sig bra och inte dålig så som att abusea då kommer dom tycka helt annorlunda så man måste vara en förebild för alla. jag har varit servervakt innan

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag tar rpn seriöst. Jag är noga med mina beslut jag är redo för att banna om folk gör fel sen skicka in den i en kanal där jag visar hur dom gjort fel så kommer dom tillslut höja bannen eller inte. Jag kommer vara extremt aktiv. Jag vill få bort alla lallare från servern och göra den så bra som möjligt och få bort folk som bryter mot era regler och dom som inte kan rpa. Jag kommer även skicka in klippsen till en kanal där staffsen får göra ett beslut om deras ban ska höjas eller inte. Isåfall efter ifall dom gör något som inte är okej om jag vill få dom bannade längre. Jag kommer försöka med väldigt mycket för att göra unive till en bättre plats så fler personer kan spela och känna att den här servern har inget lall och ass bra rp. jag är också väldigt väldigt aktiv då jag spelar varje dag minst 5 timmar + och på det sättet kan jag hjälpa mer och göra så att rpn blir bättre och alla lallare försvinner. Jag ser också jätte många lallare när jag är ute i staden eller uppe i sandy då folk bara liksom håller på och lallar och förstör för servern. Det finns även många lallare på piren. Jag vill kunna få bort alla lallare och göra så att unive blir bättre med väldigt bra rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korrupt är servervakt är en servervakt som abusar att personen är servervakt. Alltså den till exempel använder sig av id för att se genom vägar i ett scenario eller när personen ska vara död eller att personen svbannar eller kickar någon som inte ska bli

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Ej tagit intervju inom 48h.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka