Nekad Levant6937 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levant6937

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Levante

Vad är ditt discord namn? levant6937

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Levant Shehu, 17 bast

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trovärdig person, dvs att han håller sina löften och gör de han blir tillsagd till. En tålmodig man med mycket respekt. Respektsfull Pojke

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kortfattat för att ej dra ut på bådas av våran tid såhär sent så förklarar jag kort. Levant är en ungdom som är 17 år och kommer från Albanien, flytta till Sverige när han var liten, farsan flytt när han föddes, och en hårdjobbande mamma för att kunna försörja sina barn, dvs Levant och hans storebror, Tecke. 24 år och umgås med fel umgänge, hjälper till med pengar bakom mammas rygg för Levants skull, styrde ett stort kriminellt nätverk, krig mellan de olika nätverken i områden som orsakade att Tecke gick bort, Teckes kompis Alle som varit som en annan storebror för Levant kom med beskeden och Levant bestämde sig snabbt för att hoppa på samma spår och ge revanch för sin storebror, Levant har sagt till sig själv att endast hedra hans storebror genom att ta livet av mördaren till Tecke, sedan hoppa av de spåret och börja plugga vidare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer tillbringa de rollspelet alla sällan ser, de rollspelet som människor blir förvånade och avundsjuka över, kommer bidra med all min energi när det kommer till rollspel och har hopp och syfte att hjälpa andra spelare och vara en förebild när det kommer till högt rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt handlar inte om sig själv, du själv ska inte endast alltid ha kul, detta är ett spel och de ska tillbringa rolig tid till folk, speciellt jag kommer fokusera på att hellre andra har roligare än vad jag själv med hopp att andra ska göra likadant. Man behöver inte allltid vinna scenarion för sig själva.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Två huvudsakliga regler jag tycker alla ska följa sig efter, den första klassar vissa inte ens som en regel nuförtiden, men jag tycker det ska göras, de handlar om att man inte ska spela för makt och pengar, som även kallas powergaming 2, den regeln förstör de roliga för alla förutom än själv vilket jag tycker är fruktansvärts tråkigt, den andra regeln är powergaming, varför är just för rollspelar man som man ska istället för att använda sig utav powergaming så skapar man roligare och längre utdragna scenarion, drar man en stor krasch så är det betydligt mycket roligare för alla om man drar ut på det och ringer sjukvård mm..

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

giphy.gif

Nekad.
Anledning:
Du är nekad då du har samma namn på dc och i spelet, samt heter du Levante irl och i spelet.
  • a. Genomtänkt
    • Du ska ha en genomtänkt och välplanerad karaktär som är unik och bidrar till staden. Att spela sig själv är oacceptabelt.
      Din karaktär ska ha ett annat namn än ditt namn på discord, du ska inte medvetet skapa en karaktär utifrån vad du kallas i Discord.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka