Nekad Valter | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valter

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ValterVit007

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bobban, Strong 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle främst vilja säga att han är en rolig men även agressiv person, Väldigt enkelt arg. Tänker på andra för att få fram ett bra ryckte om sig själv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Det började när han var liten, han växte upp i Skåne och hade en rik familj med en storebror stöttade honom under alla omständigheter oavsett vad som hände. Han var bra på att skaffa vänner för att han var pratglad. Vad han inte var bra på var i skolan där han inte hade bra betyg eller något. Det var precis att han klarade sig ut ur gymmnasiet. Så fort de kommer ut ur gymmnasiet så skulle de råna en person för att skaffa pengar. I slutendan slutade det med att personen dog och då behövde brödrarna gömma liket. Dem var för räda att var i staden så dem flyttade till staden Unive för att påbörja ett nytt liv. Men vad dem fortfarande gjorde var att de höl sig gömmda. Dem gjorde vissa jobb för att tjänna cash, med tiden skaffade dem kontakter till framtida kriminella planer...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kan bidra till serverns RP kan vara att ha ett så unikt rp så möjligt för att få fram ett så bra ryckte om mig själv samt att ha roliga men ändå seriösa rp scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte tänka på sig själv utan man ska tänka på din motståndare. T.ex ifall du är i ett skott scenario och du är underbemanad och nu så gärna vill vinna så tar du ändå upp ditt vapen och skjuter mot dem för du vill vinna. Detta ska man inte göra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, inte vad jag har på minet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, metagaming innebär att man ger ut information "utanför hjärnan" man ger info till andra genom discord osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det skulle jag nog inte säga/// Valtervit007, puss på dig KINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka